Malte vinduskarmes vs Kähler hus

Siden jeg vet at vinduene jeg har malt(mange strøk på) må skiftes ut i fremtiden tok jeg en kjapp løsning.

Jeg grunnet 2x og malte 3x strøk istedenfor å pusse vinduene ned, grunne og dermed male….ikkje bra!

Å ta kjappe løsninger lønner seg nemmelig ikke i lengden…noe jeg har bevis på her.

Mine dyre og flotte «fæncye» Kähler hus har ødelagt vinduskarmen min nemmelig! SE 2 oppskrapningsmerker etter snuppeline har flyttet på pynten til mor. Man må regne med litt svinn med barn i hus. Så jeg skylder på de som har lagd husene, ikke snuppeline.

DSC_0054

SEEEE der….

Å betale i dyre dommer for pene telyshus som ødelegger vinduskarmen min var ikke planen…Løsning?

Skadeforebygging!

DSC_0055

Knotter for å ha under møbler

Så nå har jeg Kähler hus som ingen andre har!

DSC_0056

DSC_0057

Lurt ikke sant? Synes de ble flotte med sorte puter under jeg, hoho

DSC_0059

Noen som har forslag til hvordan jeg kan få fjernet merker etter maskeringsteip på vinduer forresten? Uten å ta av malingen på vinduskarm? Jeg har virkelig prøvd mye rart,men har egentlig bare gitt opp…

Nå sitter rumpa godt plassert i sofaen,jeg har fotografert litt og bare sitter og tripper å venter på å få hente snuppeline og få dratt på jobb.

Jeg elsker å fotografere med speilrefleksen, synd jeg er for dårlig til å ta meg tid til det. Når jeg først tar meg tid koser jeg meg sånn 🙂

Hvordan er været hos dere? i går var det vår her,men i dag er det vinter igjen.

It never ends, frem og tilbake er like langt.

Jaja,ikke stort man kan gjøre med været da 🙂


2 kommentarer on “Malte vinduskarmes vs Kähler hus”

  1. Jeg lurer på om vi brukte en skrape og skrapet vekk merkene etter maskeringsteipen. Er så lenge siden, men vi fikk fullt av slike merker i den leiligheten vi bodde før vi bygde huset. Kjedelig!

    Det er så greit med de knottene! Vi brukte de blant annet på noen av Amalies leker som skrapet opp gulvene 🙂


Legg igjen en kommentar