Ikke-kaste-noe-syndromet

Det blir litt lenge mellom innleggene her kjenner jeg…men jeg har ikke stort å skrive for tiden.

Livet krever sitt så jeg får ikke til å være mye kreativ annet enn at jeg strikker på kveldstid. Noe jeg heller ikke er særlig flink til! (enda i hvert fall,men håper jeg en dag blir flink) Øvelse gjør mester! Man kan få håpe 😉

Men jeg må fortelle om mitt syndrom…IKKE-KASTE-NOE-Syndromet som faller stadig vekk tilbake på meg! (har huset fullt over alt…)

I går skulle jeg lime en flott engel jeg har fått av mamma og pappa, en englevinge var knekt av. Idet jeg skal holde på plass vingen faller hånden og en annen del av…Men Aida!! What to do?

Jeg vil jo ikke kaste den flotte gaven jeg har fått . Resultatet ble at jeg knakk av den andre vingen og satt begge englevingene opp til pynt, hvorfor ikke? Det var jo de som var det flotteste som var på engelen allikevel. Så slapp jeg å kaste denne gang også. Noe nyttig fikk jeg brukt noe av delene til i hvert fall.

DSC_0054

Kan jo ikke kaste disse flotte englevingene , gode minner om en fin statuette av en engel .

DSC_0056

Ha en flott dag!

2 kommentarer on “Ikke-kaste-noe-syndromet”

  1. De gjorde seg kjempefint som pynt 🙂 Nydelige var de 🙂


Legg igjen en kommentar

