Oppussing toalett

Toalettet i huset har fått seg en make over , det trengtes for å si det slik.

Rart med det når man har bodd i et hus nesten i hele sitt liv, så vil man få det litt nytt med andre farger.

Veggene på toalettet var himmelblå, vinduskarmene brunbeisede, å for å toppe hele rommet var toalettlokket rødt.

På før bildet har samboeren min rukket og skifte dolokk, dere skulle sett det RØDE do lokket altså. UFF, gru å grøss! Vær glad dere ikke får se det!

FØR:

20140622_143916_Android

Å pusse opp dette lille toalettet skulle jeg ta på et par dager tenkte jeg, men det jeg ikke tenkte over var alt forarbeid og strøk som må til. Det er mye vendinger og mye om og men, mange strøk på vinduskarmen. Det var klart et trangt og ikke enkelt rom og pusse opp!

20140622_154740_Android

Tror jeg kanskje brukte en uke i alt, har enda igjen et siste strøk på døra 😉 TTT!!!

Etter:

20140804_143154_Android

20140804_143207_Android 20140804_143213_Android

Dårlige før og etterbilder ser jeg, tatt forskjellige vinkler og plasser 😉

Men jeg er strålende fornøyd med toalettet, ble nytt og flott. Mye koseligere å gå på do nå altså, ikke så kaldt og mye lunere og varmere. Det er rart hvordan en farge kan få kroppen til å reagere.

Snuppeline og jeg har kost oss og hatt fri med «vinterferie» i dag, vært ut å gått tur og slappet av.

Herlig når resten av uken går i jobb før frihelg.


2 kommentarer on “Oppussing toalett”

  1. oj! kjempefint! Virkelig noe jeg «tar med meg» til vårt toalett. Vi har et på samme størrelse ser det ut til! 🙂


Legg igjen en kommentar