Back on track?

Nå har det vært evigheter siden jeg har skrevet innlegg her, dere lurer kanskje på hvordan det går med meg? Om jeg lever? Eller? Kanskje noen savner meg bittelitt også?

Jeg kan fortelle at jeg har operert skulderen min på Oktober i fjor, å nå i Februar føler jeg meg så bra i skulderen som jeg ikke kan huske sist! Det er så deilig å nesten ikke kjenne smerte! Jeg føler meg fri! 🙂

DSC_0195

Stort har ikke skjedd her i huset enn at jeg har startet for fullt på jobb igjen og prøver å holde fingrene av fatet til å pusse opp. Men det må jeg nok vente med til skulderen har grodd helt…noe som er enklere sagt enn gjort. Det klør fælt i fingrene…2 av 3 stuer er pusset opp, 1 stue igjen og resten av huset da…(1 soverom, 1 bad, vaskerom i kjeller osv)

I kveld har jeg planer om  jeg planlegge nytt kjøkken! *krysser fingrer for at jeg får til å starte*

Det trenger jeg bare samboeren,en tomstokk og kjøkkenplanleggeren til Ikea for, så det skal jeg begynne med.

Jeg fikk jo forresten aldri vist frem den nye tv-stuen som jeg har lovt, SÅ nå har dere vel ventet lenge nok? Ny sofa er kommet inn og stua er nesten komplett! Nysgjerrige nå?

To be continued… 😉

8 kommentarer on “Back on track?”

  1. Krusmynte sier:

    Så godt å høre skulderen endelig er bedre:). Ja, spent på hvordan det ble, så følger med:). Du får kose deg med kjøkkentegning;)

    • Ja, jeg er veldig glad for at skulderen er bedre. Livet er mye bedre nå enn i fjor! 🙂 Jeg skal prøve å poste et innlegg om stuen i dag, så bare følg med 😉 Ble lite kos med kjøkkentegning som planlagt, men jeg fikk i hvert fall begynt. Fant ut at man må starte med planlegging tidligere på dagen :-p Litt for sliten på kveldstid for å tenke så mye 🙂

  2. Taubanevegen sier:

    Så bra å høre at operasjonen har vært vellykket! 🙂 Lykke til med kjøkkenplanlegging! Spennende rom å planlegge. 🙂 Ha en fin kveld!

  3. Så gøy at du er tilbake! :):) har savnet deg 🙂 Gleder meg til å se bilder 🙂

  4. Så trivelig å lese fra deg igjen! Velkommen tilbake 🙂
    Jeg gleder meg til å se 🙂


Legg igjen en kommentar

