Høstpyntet inngangsparti

Nå har jeg endelig fått pyntet opp inngangspartiet klart for høsten. Ting tar tid, jeg sliter sånn med vonde skuldre og hele meg gjør vondt.  Men nå blir det vel andre boller fremover, jeg har fått operasjon til uken! 👍 Så det bli garantert ikke mye blogging på meg fremover… Blir bare mindre og mindre fra denne kanten…

image

image

image

wpid-20141007_112955

Føler meg ikke helt ferdig, men slik ble det denne gang☺

6 kommentarer on “Høstpyntet inngangsparti”

  1. Kongler og lykter slår aldri feil på høsten 🙂 Koselig med melkespann.

    God bedring med skuldrene, og lykke til med operasjon.

  2. Så koselig du har gjort det! 😀 Jeg er så glad i melkespann, skulle gjerne hatt det på trappen her også 🙂

    Masse lykke til med operasjon og tiden etter på! Gleder meg til å høre fra deg igjen når du er klar 🙂


Legg igjen en kommentar

