DIY ala Kremmerhuset

Noen ganger strekker ikke pengene til på alt man ønsker seg.

Dermed tar man saken i sine egne «handy hender», selv om man ikke trenger å være så handy i dette tilfellet.

Jeg hadde så lyst på denne rammen med tekst fra Kremmerhuset for kr 159,-

(har fortsatt lyst på den…jeg har jo helt feil størrelse, bildet er jo så pent og stort)

Sjokoladeelsker som jeg er så følte jeg at dette var også en av de MÅ ha tingene jeg «kraver» sånn etter. (ja det går an å krave etter interiørting også!) hoho

7071100676450

Bildet er lånt fra nettbutikken til Kremmerhuset ( www.kremmerhuset.no )

Men jeg lagde da min egen ramme med denne teksten for kr 0,-

Rammen har jeg hatt liggende og kjøpt brukt for kr 10,-

Jeg har lenge tenkt på hva jeg skulle med denne mindre pene ramma ja…

image

Maling hadde jeg fra før og med en printer får man til mye om man bare vil og legger godviljen til 😉

 

Bildet ble IKKE helt likt,men man tar det man har 👍

Jeg klarte ikke å få hele arket sort, og jeg hadde ingen sort maling.

Så slik ble det da 🙂
image

SÅ DIY ala Kremmerhuset ja, min første gang…Hva synes du? Fikk jeg NAILA dette eller?

Får håpe ikke Kremmerhuset blir fornærmet eller føler jeg tar fra de noen salg av disse rammene nå da 😉

12 kommentarer on “DIY ala Kremmerhuset”

  1. Taubanevegen sier:

    Det er kjempefint å lage sine egne bilder av ord man liker! 🙂 På den måten kan man få det i den størrelsen som passer og den skrifttypen man vil ha. Det er ikke alltid jeg føler for å ha bilder og ord så lenge fremme av gangen og da er det helt supert å ikke bruke så mange kroner på det heller. Har noen egenproduserte ord her hjemme, både med og uten ramme. God helg til deg! 🙂

  2. Genialt! Elsker budsjett-tips 🙂 Bruker litt sånne triks innimellom jeg også 🙂

  3. Stilig.. :))

    PS: Konkurranse inne hos meg om du vil delta er du hjertelig-Velkommen 🙂

  4. Kjempefint! Det gjorde absolutt ingenting med hvite kanten, det var bare fint 🙂 og takk for tipset! :):)

  5. Krusmynte sier:

    Det ble jo veldig fint det da:)!

  6. Ellinor sier:

    Syns det ble kjempebra 🙂 Har gjort det samme selv faktisk, ved å se på prints de selger rundt omkring, hehe. Får det heller ikke helt sort med laserprinteren min, men som regel skal man jo ha en hvit passepartout rundt 🙂


Legg igjen en kommentar

