Må ha…

Når det er snakk om interiør så får jeg slike MÅ ha øyeblikk.

Grunnen til det denne gang er en nymalt tv-stue, så litt nytt interiør må få komme inn.

Denne gangen har jeg et ønske fra Bohus, denne hylla skal få pryde veggen oppom tv’en.
 
Hylla passer perfekt sammen med tv-bordet, så det blir bra!
 
 
7020628548633
 
Det blir godt å få opp en slik, jeg føler at for hvert rom som blir malt eller pusset opp så blir huset mer vårt. Er jo litt rart, jeg har jo faktisk vokst opp og bodd her nesten hele mitt liv.
 
 
Men det tar tid å forandre et hus der man selv har bodd som liten.Så må man jo også bo seg inn for å finne ut hvordan man vil ha det. Blir visst aldri ferdig med oppussing og fornying. Menmen sånn er det.
 
3 kommentarer on “Må ha…”

  1. En sånn hylle ønsker jeg meg også! De er så fine 🙂


Legg igjen en kommentar

