Litt høst…

Selv om varmen etter sommeren fortsatt er her så har jeg pyntet litt til høst på spisestua.

Må vente å pynte på inngangspartiet til det er malt og den nye utelampa er kommet på plass …det klør i fingrene! Er det et kvinnesyndrom at vi vil ha alt gjort med en gang?

image

Den fargerike duken får ligge på litt til for å lyse opp og vekke oss litt info hverdagen 😉

Nå for tiden er det planlegging av tv-stua som er i mitt hodet.
Vinduskarmer,lister,radiatorskjuler (med radiator) og dørkarmer skal bli hvite . Selve stua skal få fargen supermatt kalk. Dette blir spennende! Jeg må nok piske mannen litt i helgen;)  Gleder meg både til og piske og se på😛

Sofaen vi har er alt for stor til den lille stua…så nå ønsker jeg meg 2 stk Ekorp fra IKEA. Hvilken sofa  har du? Planlegging er alt👍Gleder meg til å få en ny stue! Planlegging,maling og pynting – da er jeg i mitt ess! Men det beste er jo når rommet er ferdig… 🙂

5 kommentarer on “Litt høst…”

  1. Ellinor sier:

    Hehe, ja det er kjekt å få alt unna med en gang!
    Vi har en grå sofa fra Bolia som vi er veldig fornøyd med 🙂

  2. Så spennende med oppussing. Supermatt kalk, det hørtes ut som en flott farge. Får vi se bilder av resultatet? 😀

    Vi har en blågrå sofa fra Hjellegjerde, som vi er veldig glad i, bortsett fra at jeg akkurat nå skulle ønske den var grå 😛 Blir aldri fornøyd vettu 😉

    • Ja,ikke sant!selvfølgelig skal dere få se bilder av resultatet☺ må bare få opp gardinstang og tatt siste strøk på vinduskarmene☺ hihi,skjønner det med sofaen ja!Ønsker meg ny jeg nå😛 fornøyd? Nei aldri☺


Legg igjen en kommentar

