Like bra brukt!

Denne  måned har Norske Interiørblogger et samarbeid med Finn.

De gir oss bloggere en utfordring  å vise frem hva DU ønsker deg eller har kjøpt som er «like bra brukt», som om det hadde vært nytt.

Utfordringen til deg er å vise frem det du har kjøpt eller vise frem noe fra Finn.no som du ønsker deg – hva er din begrunnelse for at denne tingen er «like bra brukt»? Tagges med #likebrabrukt på blogg eller insta.

Frist for å sende inn 8.september kl 21.

Kaster meg ut i denne utfordringen med hele mitt hjem, jo for i mitt hjem kan man finne mange bruktkupp!

Vi har blant annet en tripp trapp stol som er brukt til HVOR mange barn? Den er like bra brukt fordi det er en holdbar vare. Men den er jo like bra brukt! Kanskje bedre brukt også?

tripptrapp

Foruten om denne har jeg nettopp kjøpt et brukt kjøkkenbord…hvorfor kjøpe nytt når man kan få sjarmerende brukt spør nå jeg!

kjøkken

Jeg fikk en brukt skjenk som har fått nytt liv på spisestua mi…med arvede salmebøker og en flora.

En brukt skjenk med flotte detaljer – lysestaker og rammer fra loppemarked, stort sølv fat fra bruktbutikk og ellers er det arvede gjenstander som krakken og salmebøker. Sjarmerende brukt vil nå jeg si, mer sjarm i brukte gjenstander enn nye! Er ikke du enig?

Med brukte ting får man mer sjel i hjemmet og kan skape sitt eget, dermed får man ikke det samme hjemmet som alle andre har.

20140902_105152_Android

Brukt er best, husk at annens manns  søppel kan være annen manns kunst 🙂

*beklager for dårlige bilder*

http://norskeinteriorblogger.no/2014/09/01/septemberutfordring-likebrabrukt/

2 kommentarer on “Like bra brukt!”

  1. Taubanevegen sier:

    Nydelig farge på tripp- trapp- stolen! 🙂

    Dere har fått fin ny inngangsdør! Skjønner godt at det er herlig å få det lysere i gangen.

    God helg! 🙂


Legg igjen en kommentar

