Ny dør/inngangsparti!

 Vi hadde visse ting som MÅTTE gjøres før vinteren kom her i huset, å det var blant annet å få skifte både tak og ytterdør.

  • Skifte tak – CHECK!
  • Skifte dør – CHECK!

*stolt, nå mangler bare et par ting i år så er jeg fornøyd med oppussing/ting vi har fått gjort i huset*

Inngangsparti/dør før:

20140609_213024

Så nå blir det spennende å se om temperaturen kommer til å stige i gangen til vinteren.

Det er viktig å finne ut hvor all varmen forsvinner ut, og det var tydligvis ytterdøra vår en stor sluker av. (mannebeinet målte med en sånn måler av noe slag…noe var jo galt. Det var rim på døra vår!)

Ettersom utetemperaturen her holder seg fint over 20 grader om dagen har jeg ikke pyntet til høsten enda.

Inngangsparti/dør nå:

20140830_171804_Android

Jeg er så fornøyd, gangen ble dobbelt så mye lysere nå enn før. Skal vel ikke mye til 😉

Selv om høstmørket har kommet så venter jeg litt til med pynting av inngangspartiet.

Vi mangler ny lampe her ute, maling på plankene og ny ringeklokke. (kanskje noen nye utelykter)

Men det tar vi(jeg) til uka.

Kanskje jeg får pynte til høsten også da, noe av min desidert favorittgreie!WOHO…

Håper dere alle andre har hatt en like fin søndag som oss, søndagstur i skogen og kjøttkaker til middag.

Herlig!:)

 

 

 

 

7 kommentarer on “Ny dør/inngangsparti!”

  1. Så fint det ble 🙂 Lyst og fint. Blir nok bra med utebelysning 🙂

  2. wow! Nå fikk jeg også lyst på ny ytterdør 😀

  3. Så fint!! 😀 Det gjorde seg virkelig med ny dør 🙂 her skal vi også pynte til høst snart, men foreløpig har jeg ikke hatt tid til å tenke på det engang 😉

  4. Thanks for one’s marvelous posting! I seriously enjoyed reading
    it, you could be a great author. I will ensure that I bookmark your blog and definitely will come back down the road.

    I want to encourage you to definitely continue your great job, have a nice weekend!


Legg igjen en kommentar

