Nytt kjøkkenbord

Jeg har lenge vært lei av det gamle spisestuebordet vi har brukt til kjøkkenbord på vårt lille kjøkken .

Så derfor etterlyste jeg om noen hadde på facebook…

Et lite kjøkken og et stort brunt spisebord var ingenting jeg ville ha…så jeg var på leten etter et lite og brukt hvitt kjøkkenbord.

Heldigvis tok noen kontakt med meg slik at jeg fant et nytt kjøkkenbord! 🙂

Før:

spisestue

Etter:

kjøkken

kjøkkenbord.

Perfekt 🙂

Endelig en fornøyd frøken som har fått et betydelig mindre kjøkkenbord som ikke tar all plassen 🙂

4 kommentarer on “Nytt kjøkkenbord”

  1. Så fint! 🙂 Er det noe jeg savner hos oss så er det plass til kjøkkenbord. Vi har åpen løsning, så hos oss er det naturlig at vi spiser ved spisebordet, men det er så stort! Så jeg skjønner deg godt i at du ville ha noe mindre og lettere 🙂

  2. Det ble kjempebra! 🙂


Legg igjen en kommentar

