DIY til solbriller

Er du som meg å har dine solbriller overalt i huset? Finner de spesielt ikke når du er på farten ut av huset?

Der har du rotehodet meg…legger fra meg solbriller og lipsyler overalt! Men i går fant jeg en løsning for solbrillene.

Du trenger:
Spiker
Hammer
Klesnortråd/hyssing (man tar det man har)

There you have IT! 👍

image

(Gangen er et av våre fremtidige prosjekt…rødt og gult er kult)

image

Lekende lett og gjort på 1 minutt.

Nå kan jeg endelig bare plukke med meg et par solbriller når jeg går ut da denne ble hengt opp i gangen. Knall ikke sant? Å med dette innlegget ønsker jeg dere kjære lesere god helg (de få av dere som orker å vente på innlegg fra meg!)

Whoopideisi!

11 kommentarer on “DIY til solbriller”

  1. God idé! 😃 og så mange fine solbriller du har. Jeg synes det er så vanskelig å finne briller som passer ansiktet mitt, så når jeg endelig finner et par jeg liker, så gidder jeg ikke å lete etter flere, hehe :p

  2. excellent issues altogether, you simply won a logo
    new reader. What might you suggest about your post that you simply made
    some days ago? Any positive?

  3. Woah! I’m really loving the template/theme of this
    site. It’s simple, yet effective. A lot of times it’s very hard to get that «perfect balance» between superb usability
    and appearance. I must say you have done a awesome
    job with this. Additionally, the blog loads very quick for me on Opera.

    Excellent Blog!

    • How nice! I am not so pleased of the theme/template myself, would like it to be better 🙂 But it is nice to hear that you like it and that is loads fast 🙂

      Thank you for positive feedback 🙂

  4. Takk 🙂 Synes ikke de er så fine selv jeg da,har hatt noen av parene alt for lenge :-p Jeg synes også det er vanskelig å finne solbriller man liker :-p

  5. You actually make it seem so easy with your presentation but I find this matter to be actually something which I think I would never understand.
    It seems too complex and very broad for me. I am looking forward for your next
    post, I will try to get the hang of it!

  6. Thanks for your marvelous posting! I actually enjoyed reading it, you might be
    a great author.I will make sure to bookmark your blog and will often come back down the road.

    I want to encourage you continue your great work, have a
    nice morning!


Legg igjen en kommentar

