^Ærre hær det er party?^

Helgen står for tur og i dag har min kjære i over 6 år bursdag! Hipp hipp hurra for han 🙂

Det blir ikke store feiringen, men snuppeline og jeg skal lage middag og slenge sammen en sjokoladekake til han . 1 pakke fikk han sammen med frokosten i dag og han ble kjempe glad.Så nå mangler det bare 2 pakker til, så får vi se om han blir like fornøyd med de. Alltid like spennende det der!

Så det blir nok ekstra familiekos til  kvelds med tegnefilm eller Harry Potter. (far og datter elsker samme film)

party

Snuppeline er syk og hoster fælt i dag,men jeg håper hun blir i bedre form og slutter og hoste litt.

Jeg hater når de små hoster altså, er ingenting annet enn å vente å gjøre. Hostesaft får hun…men cosylan? Ikke snakk om at hun skal ha det fæle greierne det…å jeg må si at jeg skjønner henne. Den er jo ikke god den hostesafta..men vondt skal vondt fordrives har min mor lært meg.

Så hun slukte en sup og fikk en is etterpå, da gikk det søye fort ned skal jeg si dere 😉

party

Så jepp, det er hær det blir party i dag 😉

Ønsker dere en riktig god helg 🙂

4 kommentarer on “^Ærre hær det er party?^”

  1. Gratulerer med dagen til din kjære! Håper han likte resten av gavene også :):)

    Og håper snuppeline slipper den hosten snart! Det er ikke noe greit.. Får hun sove?

    • Takk, han skal få de etter taktekkerne har dratt 🙂 nei hun får ikke sove, det som er så slitsomt for oss alle :/ hosta i hele går og natt, mange fæle hosterier på dagen i dag der hun holder nestn på å kaste opp og miste pusten :/ men håper det blir bedre i morgen!

  2. Taubanevegen sier:

    Stakkars lita, men håper hun er i bedre form i dag. Håper dere fikk kost dere litt med feiring i går. God pinse! 🙂


Legg igjen en kommentar

