Uteområdet blir til!

Å flytte til et hus der hvor det fortsatt er utemøbler når man har et eget sett med utemøbler er ikke bare bare…men jeg klager ikke altså!

Uansett hvor stor verandaen/uteplassen er så må man finne en god løsning for at det skal være praktisk og ikke minst se pent ut!

Tror vi har flyttet om på verandaen ca. 3 ganger, jeg er enda usikker på hvor jeg skal ha sittegruppa som står igjen etter mamma og pappa.

Bilde

Ingen puter her pga støv og dritt fra skifting og tak…

Problemer er vel til for å løses eller hva?

Jeg har heldigvis funnet en perfekt plass for sittegruppen vår i rotting, men uansett hvor stort det er på plattingen så kan det bli litt trangt…vi har jo faktisk 2 putekasser også! Noe man må ha når man har 2 sett med utemøbler. (et sett for bespisning og et sett for kos og bespisning om man ønsker det da) Å putekasser må til…

Det fine drivhuset mitt 🙂

Bilde

Så det blir utrolig spennende å se hvilken løsning min samboer og jeg blir enig om etter taket er ferdig (min løsning, krmt…hohi)

Bilde

Bilde

Så ettersom uteplassen ikke er ferdig enda så  får dere nyte noen bilder av mine sommerblomster så lenge!

Sola har sviktet her i dag,men håper den kommer tilbake i morgen.

Ha en flott sommerdag folkens!

Legg igjen en kommentar

