Hei og hopp!

Jeg er her fortsatt, er bare blitt en dårlig blogger for tiden.

Fint jeg innrømmer det da 😉

 Jeg er fortsatt sykemeldt pga en skulderskade og har mistet blogglysten litt…men jeg tar fortsatt  bilder og er på instagram…

Vil du følge meg der?

Håper jeg kommer sterkere tilbake!

Fordi om jeg er sykemeldt så styrer jeg litt og ordner i interiøret…klarer ikke å sitte helt i ro og la alt være kan man si…men jeg holder meg langt unna stress og pc da smertene blir verre med dette.

Jeg får heldigvis en operasjon pga skaden og blir mye bedre etter det, men det blir ikke før etter sommeren…ting tar tid.

Så mine sysler er bare kos og «blifrisk» sysler for tiden.

Ellers skjer det store forandringer her i (oppå) huset, taket blir nemmelig skiftet! Det er ikke skiftet siden 1937…så man kan si det var på tide. Litt dårlig bildet, men gjett hvilken inngang som er min?

Bilde

Selv holder jeg på å bli gal av alt rot i nystelt blomsterbed og støv! Men jeg må da klare å holde ut noen dager til! Verandaen kan ikke nytes så skitten som den er. Har spylt den og møblene en gang,men fant fort ut at det ikke var noe vits sånn som den ser ut igjen nå…

Bilde

Gleder meg til taket er ferdig, da er det tid for kos! Vi får håpe bare været fortsetter og være så fint som det har vært i disse dager 🙂

Jeg aner sterkt en mulighet for et nytt blogginnlegg senere i dag…så følg med! Jeg har tatt  noen flotte sommerlige bilder jeg har lyst til å dele!

Ha en flott dag 🙂

5 kommentarer on “Hei og hopp!”

  1. Taubanevegen sier:

    Koselig med et innlegg fra deg igjen. 🙂 Nytt tak blir bra! Ta godt vare på deg selv. 🙂

  2. Krusmynte sier:

    Ja, veldig koselig å se et par innlegg her igjen:). Blir nok veldig bra når taket er på plass:). Deilig å ta det såpass tidlig da, så er det ferdig til sommeren setter inn for fullt(kanskje?). Du får ha god bedring med skulderen din. Syns du slet med den da jeg tråkket over jeg, og det er jo over et år siden nå.. Godt du får hjelp med den snart:).

    • Gost å høre!Åh.jeg gleder meg sånn! Taket blir vel ferdig om en ukes tid håper jeg. Takk, ja jeg har slitt med skulderen over ett år. Først da fikk jeg mr og de fant ut at jeg hadde hadd et brudd. Det blir godt å få gjort noe med skulderen ja! Ventet lenge nok med smerter nå! Koslig å se at du erxen av de som titter innom 🙂


Legg igjen en kommentar

