1.mai kake

Snuppeline og jeg har bakt sjokoladekake i dag.

Utrolig hvor kjapt det egentlig er å få sammen en sjokoladekake! Synes ikke du? Eller bruker du 1-2-3?

Jeg skjønner ikke vitsen med 1-2-3 sjokolade kake,det samme med muffins osv også.

Det går jo så fort hvis man bare først har fått satt i gang! Er vi blitt for late? Har vi fått mindre tid enn før i tiden?

image

Med litt ekstra hjelp fra snuppeline gikk det enda raskere å lage kaken,hun var så flink 😉

For første gang turte hun og smake både på røra, melis og vaniljesukker!

image

Usunt med kake, men vi skal jo i bursdag så da har man lov.

Snuppeline har eggallergi stakkar, derfor måtte jeg bake. (Forventer ikke at vi får eggefritt borte, alle kaker er som regel lagd med egg!)

image

Det ble en flott kake, det blir spennende å ta den ut av formen. Min første kake lagd i en slik form! Før har jeg bare lagd langpanne og bamsekake, så spennende til meg da…

Håper bare den er stekt inni nå da 😉

 Snuppeline er stolt som en hane og gleder seg til å smake og fortelle pappa at hun har bakt.

Her har vi fått snø på 1.mai, jaja så lenge det er oppholds på 17.mai skal jeg ikke klage! Hvordan er været hos deg?

Ha en flott 1.mai 🙂

4 kommentarer on “1.mai kake”

  1. Taubanevegen sier:

    Det er koselig å bake kake! Gøy når barna også hjelper til! 🙂 Alle barna her, små og store, liker å være med å lage mat og kaker. Det har jeg også tenkt på at vi kanskje skal gjøre i dag! Jeg har forresten en KJEMPEGOD sjokoladekakeoppskrift uten egg, så si fra hvis du vil ha oppskriften. 🙂
    I går begynte det plutselig å sludde litt, men varte heldigvis ikke lenge. I dag er det sol og fint, men det blåser litt. Ut å ordne mer i hagen etter hvert pluss at jeg må sette av tid til jobb også, rette skoleoppgaver.
    Kos dere med fri og bursdagsfeiring! 🙂

  2. Krusmynte sier:

    Ser veldig godt ut:)! Kan tenke meg hun syns det var gøy å få være med å lage:)!
    Snø hørtes ikke noe særlig ut. Får håpe vårværet kommer til dere snart også:)!


Legg igjen en kommentar

