Litt rot i systemet!

Nei,det jeg mener er at man alltid må ha litt system i rotet!

image

Jeg er en person som hater rot…så en pult med post, regninger osv får jeg noia av.

Rooot…in the making! (så enda verre ut isted med regninger osv osv som lå hulter til bulter)

image

 

Glad jeg fikk sortert litt rot , betalt regninger og lagt de viktigste papir i den flotte mappa fra Søstrene Grene. Så lite som skal til…men så vanskelig å få de arkene inn i mappa da…

Så fikk jeg lakkert nøkkelen til huset, slik at jeg finner den igjen på nøkkelhanka…viktig å ordne opp i mellom 😉

Litt DIY finn nøkkelen på hanka opplegg ja!

image

image

Elsker fargen mint for tiden jeg! Flere som deler min elsk? Våren er her og fuglene synger som aldri før 🙂

2 kommentarer on “Litt rot i systemet!”

  1. Jeg er en mintelsker! Eller, jeg elsker alle nyansene fra blå til grønn jeg da 🙂 Tusen takk for hyggelige ord inne hos meg. Jeg kosa meg veldig i Trondheim og kom hjem med masse positiv energi i bagasjen. En sånn tur kan virkelig anbefales!

    • Godt å høre at vi er flere mintelskere der ute.bare hyggelig å skrive kommentarer 🙂 så godt å høre at du hadde det bra! Trondheim er en fin by, du trengte vel turen 🙂


Legg igjen en kommentar

