DIY oppbevaring

Etterhvert som tiden går finner man smarte små løsninger i hjemmet.

Denne gangen var det min frustrasjon over å hate boksene oppvaskmaskintablettene er i. (ai for et langt ord). Frykten for at snuppeline skulle finne de, uansett hva jeg gjør ender jeg opp med å ta boksen på kjøkkenbenken for så å stikke hånden nedi den trange boksen!(kjenner du deg igjen)Det må da finnes en enklere og mer morsom måte å oppbevare disse på…jeg vasket klær i kjelleren…Der fant jeg boksen jeg ville ha, en tom vanish boks. Jeg kan lik så godt skru på et lokk istedet for den grufulle eska de  er oppbevart i.

Før:

image

Etter:

image

Enklere blir det ikke, rosa og tøft.

Ha en strålende solfylt lørdag folkens!

4 kommentarer on “DIY oppbevaring”

  1. Kine sier:

    Så smart! Åså rooosaaa<3

  2. YEAH,me like allot 🙂 Fæncy smæncy!

  3. Aah, genialt! Den må jeg kopiere når vanishboksen er tom!


Legg igjen en kommentar

