Morgenstund er?

Morgenstund er tull i grunn…

I dag slet kroppen, øynene, sinn og sjel for å ikke overdrive! Mens jeg karret meg opp så drømte jeg om den første kaffekoppen.

Den er virkelig «awesome» om jeg kan tørre å skrive det…(kul eller ei!)

Brødskivene er tvingt ned og sola minner på en ny flott dag med pollenallergi, rennende øyne og nese.Flott det. Nesten så man håper på litt nedbør…;) NEIDA,jeg elsker sola. Bare ikke de første månedene når utspretten av bjørka & co er…sliter du med pollenallergi?

Rot og atter rot starter og avslutter dagene,men som min far sa: MAN skal da se at det bor folk her!!! (når mamma ryddet 24/7,mon tro hvor jeg har fått mitt gen fra?)

 

image

image

Morgenstund med tente lys,puslespill og pannebånd. Søtt ikke sant? God helg kjære lesere, vi må nyte livet og selveste Fredagen. Ja! For det er kosefredag i dag! 🙂

PS se på min flotte røde dør! Flott å flott fru blom, å med dette så avslutter jeg dette innlegget. GOD HELG!


 

 

2 kommentarer on “Morgenstund er?”

  1. Huff, pollenallergi er ikke noe greit. Vi har heldigvis sluppet unna (så langt…) her i huset, men både min mor og bestemor er plaget.

    Rot ja, det er det mer enn nok av her for tiden. Jeg er også en ryddoman, men det har heldigvis gått greit å omstille seg nå som jeg er gravid. Det er ikke sjans til å holde huset slik vi egentlig vil ha det, men jeg trøster meg med at alt blir lettere om en liten måned når jeg går ut i permisjon 😉

    Ha en fin helg! 😀

  2. Jeg har en ille pollenallergi uheldigvis,dere er heldige som har sluppet unna 🙂 Godt å høre at vi er flere ryddomaner her 😉 skjønner deg godt,ikke lett å bøye seg og litt rot må vi jo bare tåle. man skal jo se at det bor folk der som min pappa så bra sa 😉 Ha en trivelig og fin helg dere også,her skal vi ha en liten sammenkomst hjemme hos oss i finværet 🙂


Legg igjen en kommentar

