Liebster Award til deg!?

Woho, jeg har vunnet en liebster award! (eller fått?)

Denne awarden fikk jeg av en av mine få men faste lesere http://mammamarianne.com/, tusen takk gode du 🙂

 

Dermed er det tid for å sende denne videre da…*trommevirvel*

Valget mitt falt på disse to flotte bloggene  om jeg bare MÅ innom å titte på! Gratulerer så mye!

Valget mitt falt på prinsesseelinsblogg.com og vigdiswiggen.com  🙂

Enn å få lov til å velge  BARE to av alle disse mange og fine bloggene jeg leser da?

Hva med diaperdivaen? hva med Krysmynte? Tonjela da?

Kunne tenkt  meg å gi tilbake til hun jeg fikk awarden av også!

Her er spørsmålene til dere to som fikk awarden må svare på: 

1. Hvorfor blogger du?

 

2. Hva liker du best å gjøre av å lage middag eller bake?

 

3. Hva er ditt beste barnsdomsminne? (stjeler dette av hun jeg fikk awarden av, fint spørsmål) 🙂

 

4. Bærbar pc eller stasjonær? (Ipad eller mobil kanskje?) Eventuelt hvorfor

 

5. Hva irriterer deg?

6. Hva gjør deg glad?

 

7. Hvis du plutselig hadde fått mye penger du ikke hadde forventet, hva hadde du gjort med de?

 

8. Bor du i by,tettsted eller på landet?

 

9. Har du en drøm som du kan få oppfylt? Hva er drømmen? Hva hindrer?

10. Og helt til slutt har jeg stjelt et spørsmål fra Drømmeland(som jeg igjen stjeler av mammamarianne): Er du åpen om at du blogger?

 

 Lykke til damer 🙂 Gleder meg til å lese om dere og bli bedre kjent!

Image

Bilde

2 kommentarer on “Liebster Award til deg!?”

  1. Så moro! Jeg gleder meg til å se svarene jeg også :):)


Legg igjen en kommentar

