Liebster award svar!

Jeg har vært en av de heldige som har fått en Liebster award, i den forbindelsen så må jeg svare på 10 spørsmål, dette blir spennende eller hæ?

Bilde

Her er spørsmålene jeg fikk av http://mammamarianne.com/:

1. Hvorfor begynte du å blogge?

Jeg begynte å blogge fordi svigerinnen min hadde begynt å blogge, jeg så hvor fin og flott hennes blogg var. Så hvorfor kunne ikke jeg også prøve dette ? 🙂 Interessen for interiør hadde også kommet! Jeg følte for å vise frem hjemmet og mine loppemarkedfunn osv 🙂

2. Hva er den perfekte fridagen for deg?

Den perfekte fridagen for meg er en dag som starter med en god frokost og en kopp kaffe etter å ha levert snuppeline i barnehagen. Det å ha ingen planer og plutselig finne på noe sprell med venninner eller dra på shopping 🙂 Liker også å slappe av med en bok…

3. Hva er ditt beste barnsdomsminne?

Hmmm…vanskelig spørsmål…tror det må være en ferietur til Lillehammer på et fantastisk hotell med basseng, husker at storesøsteren min og jeg snek oss ut på kveldsbad på kvelden :-p. Vi var også i Hunderfossen familiepark, Prøysenhuset,Maihaugen osv. Et barndomsminne der min hele familie på 5 var med, som vi koste oss! En tid uten bekymringer og stress for meg som var et barn

4. Film eller bok?

Jeg sier som Ole Brum: JA takk begge deler, men har jeg måtte velge så blir det nok bok. I en bok kan man lage sin egen eventyrverden…

5. Hva er din mest irriterende uvane?

Jeg kjører «heis» når jeg er forkjølet i stedet for å snyte meg til min samboers store fortvilelse :-p (flaut)

6. Hva inspirerer deg?

Åh, det er så mangt! Jeg har gode venner som inspirerer meg, naturen, tv-program og ikke minst alle dere herlige blogger der ute! En sjelden gang kjøper jeg interiørblad

7. Hvis du vant masse penger i lotto, hva ville du ha brukt dem på?

Det kommer jeg da aldri til å gjøre! For jeg tipper ikke lotto :-p

MEN jeg ville ha betalt ned lånet på huset, skiftet tak og pusset opp hele huset! Tatt en ferietur og nytt livet litt ekstra…;)

8. Foretrekker du byen eller å ha det mer landlig rundt deg, og hvorfor?

Jeg foretrekker og ha det mer landlig rundt meg, grunnen er at jeg hater støy og blir bare stresset av mye folk og bråk. Jeg har bodd hele livet på et tettsted også da…å bedre kan det ikke bli! En mellomting av by og landliv.

9. Hva skulle du gjerne ha gjort, men som du ikke tør å gjøre?

Reist mer! Men jeg tør ikke reise så langt! Det er farlig å leve…

10. Og helt til slutt har jeg stjelt et spørsmål fra Drømmeland: Er du åpen om at du blogger?

Åpen og åpen, jeg skjuler det ikke. Men føler ikke at det er noe jeg trenger å gå offentlig med. (jeg er jo en offentlig blogger)

Men det er ikke sånn at jeg snakker åpentlys om det nei. Å være en blogger er litt tabubelagt føler jeg…samboeren min leser jo ikke bloggen min engang! Tror jeg liker å være litt anonym når det gjelder blogginga…

Så detta var det, håper du ble fornøyd med svarene http://mammamarianne.com/ 🙂

Så får dere bare vente litt til jeg har bestemt meg for hvem som skal få denne morsomme awarden videre da 🙂 *trommevirvel*

Ha en fortsatt fin påske folkens!

Image

5 kommentarer on “Liebster award svar!”

  1. Dette var kjempemoro å lese! 😀 Gøy å få vite litt mer om deg 🙂

  2. Tusen takk for så mange trivelige kommentarer på bloggen min. Det var kjempearti å lese svarene dine, føler jeg ble litt kjent med deg:)


Legg igjen en kommentar

