Hipp hipp hurra!

Bloggen min ble 2 år i går! Utrolig som tiden flyr i godt selskap.

Hipp hipp hurra for bloggen min 🙂

image

Nå har kirsebærgrenen begynt å spire også…å ut må den.

Pollen er ikke min beste venn :/

 Jeg vet ikke helt hva jeg tenkte da jeg satte grenen i vann.

Selvfølgelig kom den til å spire! Jaja…man lærer så lenge man lever!

6 kommentarer on “Hipp hipp hurra!”

  1. Taubanevegen sier:

    Gratulerer med bloggens 2- årsdag! Det er koseligog fint å følge med på blogginnleggene dine. 🙂 Ønsker deg en fin dag! 🙂

  2. Gratulerer med to årsdagen! 😀

    Så deilig med kirsebærblomster, men ikke så greit i kombinasjon med pollenallergi nei :/

  3. Gratulerer så masse med dagen bloggen din 🙂


Legg igjen en kommentar

