Søstrene Grene

Hva er det sier du??

Det er en av de mest spennende og kreative butikkene i verden synes jeg. (ikke for å overdrive alts…hoho)

Jeg finner ALLTID noe å handle der.

Alt er nesten til gibort pris på Søstrene Grene!

Jeg elsker den butikken…billig er bra. Har du vært der?

Hvis ikke kan jeg virkelig anbefale deg og ta en tur!

De flotteste koppene her fikk bli med meg hjem i min ikke så alt for lite kaotiske koppesamling…så litt mer ryddig i koppesamlingen min er det nå.

I hvert fall i det ene skapet 😉

image

Jeg kjøper sjeldent dyre interiørting.(kan komme på ett kjøp) Hvorfor kjøpe en dyr ting når jeg kan få flere ting for samme pris?

image

image

Snuppeline fikk seg to melkeglass, søte og små. Søte ikke sant? (et stort er satt ved siden av så dere ser forskjellen)

image

Det er så mye rart man trenger finner man ut inne i butikken… både til gaver og til litt diy i hjemmet! T.O.M til kjøkkenet har de mye flott… Søstrene Grene, I love it! (or I love you er vel kanskje litt desperat å si!!?!) Det du finner på dyre interiørbutikker finner du garantert billigere på søstrene Grene 🙂 Fikk du ikke litt lyst til å ta turen nå? Eller i det minste shoppe litt? hæ hæ hæ?

Bare et lite hverdagslig shoppetips fra meg til deg! Lenge leve impulskjøp når man ikke trenger eller skal ha NOE… 😉

8 kommentarer on “Søstrene Grene”

  1. Åh, jeg elsker Søstrene Grene! Den mest geniale butikken evver! De har jo alt, og ting er billig. Skulle ønske jeg slapp å kjøre i to timer for å komme meg dit, eller at de hadde nettbutikk, for en så genial gave og diy-butikk skal man lete lenge etter! 🙂

    • Er så enig med deg! Slipper heldigvis unna med en 3 kvarter for å komme meg dit jeg. Nettbutikk er det nesten rart de ikke har, men det blir sikkert i fremtiden 😉 vi får krysse fingrene 🙂

  2. Så masse fint du har handlet! Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg var alene på shopping, og kunne ta meg god tid og bare titte etter små, fine ting som dette. Gleder meg til permisjon… Senteret, here I come! Hehe 😉

  3. takker 🙂 oj,om du ikke kan huske sist du var alene på shopping så bør du la mannen passe amalie en dag så du får shoppe litt! det er jo som en balsam for sjelen 😉 jeg er sykemeldt for tiden,har smerter 24/7.men jeg kan ikke slutte å leve fordi og må bare ut å finne på litt i mellom jeg sitter helt i ro og kjenner på vondet :/ shopping gjør meg glad og fornøyd 🙂

    • Huff da… Håper du føler deg bedre snart! Jeg sender masse god bedring til deg!

      Hehe, det er vel heller at jeg ikke orker å shoppe for tiden. Har ikke vært helt i form i store deler av svangerskapet, så den energien jeg har hatt har blitt brukt på jobb og familie 😉 Men bare vent til permisjonen starter… Da skal jeg ta igjen all shoppetiden min 😉

      PS: Har gitt deg en liten award på bloggen min, om du vil ta en titt 🙂

      • Jeg håper også det ordner seg snart,man er ikke vant til å gå sånn med smerter ! :/ Takker for god bedring! Åh,uff,jeg skjønner deg så godt! husker jeg var på ikea i mitt forrige svangerskap, ALDRI mer! hoho.shopping var ikke så gøy da nei… Ååå,ja permisjonen du,det var tider.:) skjønner godt at du gleder deg 🙂 NAW! Så utrolig koselig! Tusen takk :)) Har allerede skrevet et innlegg for i morgen,men fredagsinnlegget ja det kan jeg prøve å få til :)) Håper alt går bra i graviditeten din,morsomt å følge deg altså! takk igjen for awarden,trodde da ikke jeg kom til å bli en av de heldige da :))

  4. Taubanevegen sier:

    Vi er så heldige å ha Søstrene Grene her i byen, og jeg liker også den butikken veldig godt! 🙂 Mintfargen på koppen du kjøpte er supersøt, og de små glassene du har kjøpt, har de to små her også. Fine og akkurat passe store til de små. 🙂
    Håper du har en fin kveld og at formen er bedre. Klem


Legg igjen en kommentar

