Før/etter gardin

Jeg er en mester på å finne midlertidige løsninger når jeg vil ha noe gjort…dvs raske løsninger slik at jeg slipper og ergre meg.

Hyssing er en genial ting man MÅ ha i hus! Har du brukt hyssing til noe nyttig noen gang? Om du må binde opp blomster eller bare knytte fast noe. Ikke særlig pent, men det gjorde jobben sin der og da og i flere dager til jeg fikk tatt turen til kid 😉

image

Hyssing passa perfekt som gardintråd da jeg ikke hadde slike liggende…man har jo som regel ikke slike liggende heller?Jeg festa hyssingtråden bare med en tegnestift, snakk om midlertidig løsning da dere…haha.

Men en midlertidig løsning gir til slutt en permanent løsning heldigvis. Så blir det jo så pent til slutt!

image

Gardintrådene kostet heller ikke skjorta, selve veggfestene var dyrere.

Godt med alt som er gjort i hvert fall. Det skal være sikkert og visst 🙂

2 kommentarer on “Før/etter gardin”

  1. classylady50 sier:

    Så vakre gardiner:) Og hyssing…Ethvert hjem med respekt for seg selv har da hyssing må vite:) Og her bruker jeg det til å henge opp f.eks meiseboller til fuglene:)


Legg igjen en kommentar

