Verdens beste…

I dag har  verdens beste snuppeline fri fra barnehagen, så da trenger mamsen litt ekstra energi her jeg går sykmeldt.  Derfor må jeg starte dagen med  kaffe fra presskanna mi. Mmm…presskannekaffe er så mye bedre enn traktekaffe og dolce gusto kaffe! Har du en kaffefavoritt? Kanskje du liker pulverkaffe best??

image

Jeg bruker bare vanlig filtermalt kaffe da jeg ikke har funnet noe presskannekaffe enda. Noen som har noen anbefalinger?

image

Mmmmm….verdens «beste» hjemmelaga kaffe! Alle har vel sin favoritt ♡

image

Kaffe kaffe kaffe….det er godt.Så får man litt ekstra energi til trilletur og utedag med verdens beste snuppeline også ♥

image

Kosedag ♡ Nyt dagen, den blir til det du lager den.

5 kommentarer on “Verdens beste…”

  1. Taubanevegen sier:

    Kos med fridag for liten og stor! 🙂 De små og jeg har fridagen vår på torsdager.
    Helt enig med deg, presskanne er MYE bedre enn traktekaffe!! Du får tak i presskannekaffe på vanlig dagligvare, Friele har iallefall en presskannekaffe. Bruker ofte kokekaffe i presskanna jeg, godt! Ellers liker jeg å lage kaffe i kaffemaskinen. Har en Nespresso- maskin jeg er veldig fornøyd med. Lager GOD cappuccino. 🙂

    • vi storkoste oss og var 3 timer ut på trille/gåtur 🙂 jeg har sett på 2 dagligvare forretninger uten hell angående presskannekaffe.men skal se om jeg finner den fra friele neste gang da 🙂 holder meg unna cappuchino,latte osv i ukedagene,så da går det bare med sort kaffe.men ellers er det godt med en latte lagd på kaffemaskina seff 😉

  2. Så stor hun er blitt!! 🙂 og så fint og langt hår 🙂 liker hun at du steller det? Amalie har i hårstikk i maks ti minutter, det eneste hun godtar er hårspenner 😉

    • Vi var hos frisør, så hun er ikke glad i hårstrikk og spenner her heller :p men nå gikk det bra med de 2 strikkene i 2 dager faktisk 🙂

    • PS hun liker at jeg steller håret,men har en sånn børste som ikke floker(hva heter den igjen…sånn rosa…eh…hmmm) hun kan ha i hårstrikk en hel dag,men liker best å være uten.men synes det er stas å pynte seg når jeg forteller hvor fin hun er 🙂 ja,de er blitt store de snuppene våre!! tiden flyr 🙂


Legg igjen en kommentar

