Det våres…

Våren nærmer seg med stormskritt og jeg har pyntet på trappen med litt planter og konglekvister.
image

(selvstjelte kvister forrestn!) Påskeliljer, jeg elsker de.De roper nesten litt vår, påske og sommer samtidig!

image

Fuglene kvitrer og synger som aldri før…med kaffe i koppen så må man ut å røre på kroppen! Sola er så godt for kropp og sinn der den titter inn. Vinduene roper «vask meg»mens jeg titter over skitten og tenker:tar det neste uke! ! Det er helg og den skal nytes for fullt, man lever i dag! Ha en vårlig helg folkens!:)

6 kommentarer on “Det våres…”

  1. Tonje sier:

    Go hælg, di kreative dame 😉

  2. Taubanevegen sier:

    Så koselig med vårpyntet trapp! GOD HELG! 🙂

  3. Det er så godt med sol og vårfølelse nå!! 😀 vi må bare nyte det alt vi kan, i fare for at det kommer mer regn og grått vær 😉 Og så fine kvister du fant! Gleder meg til jeg orker å ut på turer i skog og mark igjen 🙂


Legg igjen en kommentar

