Nyoppusset spisestue-bilder!

Dermed var jobben blitt gjort; hele spisestuen er blitt hvit og flott.

Gardinbrettet er tatt ned og gardinstang er kommet opp og nye gardiner er hengt opp.

Mye mangler enda,som å få hengt opp hyller(hvis det blir noen der inne) speil og bilder.

Men det er slik vurdering jeg  trenger litt tid på, slike ting må jeg få vurdert litt.

image

image

image

image

image

image

image

wpid-20140303_131256.jpg

På denne langveggen vurderer jeg og henge opp et sort smalt speil, jeg synes det er viktig at fargen fra spisestuen skal bli gjenspeilet flere plasser i spisestua. Liker ikke tanken på at den stakkarslige svarte spisestuen skal føle seg alene om å være sort i rommet :p

Så hva synes du?

Jeg er i hvert fall fornøyd  :))

4 kommentarer on “Nyoppusset spisestue-bilder!”

  1. Tonje sier:

    Åj, d va jammen mæ forandring ja 😀
    Kjæmpefint vart d :))

  2. Wow! Det ble utrolig fint! Virkelig en forandring fryder! 🙂


Legg igjen en kommentar

