Ny kjøkkenlampe♥

Når jeg planlegger oppussing, interiør og endringer huset så tar jeg gjerne flere rom oppe i hodet mitt om gangen. Et rom i gangen går ikke! (Er det et kvinnfolksyndrom??For det er vel flere der ute som har det sånn?) Så i helgen som var ble taket ferdigmalt på spisestua, Gode venner er gull verdt når man ikke får til slik jobb selv ♥ Så spurte jeg mannen om han kunne bytte kjøkkenlampa, å snille mannen gjorde som jeg ville.(jeg måtte ikke mase engang…for han vet hvordan jeg er) Ting skulle helst ha skjedd i går! Lampen kom opp og det ble bra, jeg ble fornøyd.

image

Nå mangler det bare å skifte dører eller å male kjøkkenet i eik så blir jeg fornøyd der også…det er ikke bare bare å være så ubestemmelig! Hva er rimeligst? Hva blir penest? Male selv eller bytte? Hmmm….ubestemmelighet er et flott nek!

Legg igjen en kommentar

