Ebay shopping!

Mitt aller beste ebay kjøp må være putetrekket mitt i sølv.

Jeg var litt skeptisk til å kjøpe det på ebay, men angrer ikke et sekund. Man får jo ikke sett putetrekket, så jeg var redd det ikke kom til å være like pent i virkeligheten . Men det var ikke noe problem! Det var jo flottere enn jeg tenkte.

Ebay er virkelig farlig altså, men det er jo så billig og jeg sparte meg 150kr bare på denne! Handler du på ebay? Har du nå gode tips? Det finnes så mange MÅ ha ting og tang der ute som man klarer seg fint uten,men egentlig ikke allikevel når man har fått det :-p

image

image

Elsker det nye putetrekket, jeg vurderer faktisk å kjøpe ett til 😉

Man ser jo ikke at putetrekket er ifra ebay,det kunne ha vært ifra hvilken som helst interiørbutikk 😉

6 kommentarer on “Ebay shopping!”

  1. Therese sier:

    Kjempe fint putetrekk:-) Jeg handler også litt på ebay. Gøy og vente på pakke synes jeg, haha!
    Men du, jeg har tenkt på en sak… Du skrev jo på bloggen min at du ble skuddet da du fant ut av hvem A var i Pretty little Liars, men hvordan vet du det? Det er jo ikke ferdig sendt?
    Hehe, hvor langt har du egentlig sett? Jeg er på sesong 4 episode16 el 17, og det er jo ikke sendt flere i usa heller vel? Hvordan vet du hvem A er? Hehehe, dette har jeg lurt på i mange dager nå, så måtte bare spørre deg;-) Ps. Ikke røp noe da, for jeg vil ikke vite;)

  2. Therese sier:

    Hehehe, Mona ja;-) Luringen;-)


Legg igjen en kommentar

