Oppussing spisestue

Endelig  oppussing på spisestuen/kontoret med de gule «kule» veggene begynt !

Utsikten fra kjøkkenet ser slik ut…taket er nesten like gul som veggene!

image

Flott det!

Gardinbrettet skal kastes ut og hele rommet skal bli hvitt og flott.

Nye gardiner er handlet…bare vent til dere får se de…Nydelige! Spennende ikke sant? Kribler i fingrene mine bare jeg skriver om de flotte gardinene jo! Ivrig jeg? neida! Hoho…

image

Utsikt fra tv-stuen – her ser dere at 1/4 er allerede pusset opp.

Første lag med grunning på taket er tatt, å det må faktisk 2 lag grunning til. Da sier det seg vel selv at taket var gult?

Kontordelen er ferdig malt!(døren var rød og hele huket var grått) Den «flotteste»andre røde døra skal ut av huset, men for nå skjuler den malingsrot 😉 Detta blir flott ja! Kan ikke vente til hele spisestua er ferdigmalt, å dille og dalle er det morsomste! Så nå er det bare å få pisket mannen til å male 😉 (+ at jeg har mine fantastiske venninner som liker å male med meg da) Jeg må bare huske de vonde skuldrene og ikke få helt oppussinghetta! (vondt skal vondt fordrives???)

Ha en flott onsdagskveld lesere, jeg må løpe bort på besøk til min mor.

Bort fra all grunningslukta som banker i hodet!

4 kommentarer on “Oppussing spisestue”

  1. Taubanevegen sier:

    Masse lykke til! Gleder meg til å se resultatet! 🙂

    Fin kveld til deg! Her er det bare avslapping i kveld + litt husarbeidssysler innimellom. 😉

  2. Dette blir spennende 🙂


Legg igjen en kommentar

