Bare MÅ ha…

En handywoman trenger sine verktøy, sånn er det bare. Ettersom jeg sliter med smerter i skuldre og nakke så passer det perfekt med en liten og lett skrutrekker fra ikea. Så slipper jeg og bruke unødig  makt og slite meg ut med den tunge fra bosch. Handy som jeg er så er dette et must for meg i hvert fall 🙂 Har du en elektrisk skrutrekker? Bruker du den eller må mannen gjøre det for deg? Jeg er i hvert fall et gjøre det selv menneske som helst skulle ha gjort ALt selv hvis jeg bare kunne 😉 Er vi ikke alle sånn vi kvinner?

image

Fargen er feil da, de skulle hatt rosa for slike handywomans som meg selv!;)

2 kommentarer on “Bare MÅ ha…”

  1. Diaperdiva sier:

    Oi kult, en sånn MÅ jeg ha! Da skal det bli orden på sakene her! Ikea next! 😉


Legg igjen en kommentar

