En gang i året…

Sånn ca. en gang i året så er jeg på Ikea.Dit ble det plutselig en tur i dag! O store glede! Da var det bare å finne frem handlelista! Ikea ja…hva kan man si? ELSKER butikken, mye rimelig og bra. Gardinstenger får man til en slikk og ingenting, rart hvor billig man kan få ting. Typiske ting man handler er telys og kubbelys, men siden jeg har sjenken full av kubbelys og telys droppet jeg å handle det da…(eller det ble da med en pakke med telys…tenner jo hver kveld! ) Fikk handlet mye fint, deriblant en kjøkkenlampe,rammer, en matte til gangen og mye annet spennende. Åh, ikea alts! ♥

image

liker du ikea? Hva handler du der?

4 kommentarer on “En gang i året…”

  1. Elsker ikea. Handler alltid telys der jeg også. Ellers så går det i litt «diverse». Nå spørs det hvor mye mer det blir. Vi må jo være enige om alt vi kjøper heretter 😛

    • Det er forskjellig fra gang til gang her også, sist fikk jeg og snuppeline oss kommoder.men heldigvis ingen flatpakker denne gang 😉 må dere være enige pga økonomien? Greit for å holde styr på budsjettet da 🙂

      • Nei, eller jo. Økonomien også. Men vi føler at når vi nå for første gang eier et hus sammen, så skal begge like alt som er i huset. Og vi har egentlig ganske forskjellig smak på hva vi synes er fint av pynteting o.l. Før har jeg bare kjøpt og ordna hjemme uten å spørre hva han synes. Men nå må vi bli enige.. Kjedelig for min del, men jeg vet at vi sparer masse penger slik 😉

      • Fullt forståelig, å veldig smart!:)


Legg igjen en kommentar

