Kaste jeg?

Nånei!Det kan jo hende jeg får bruk for det…

Mannebeinet mitt var nemmelig så uheldig og knuse glasset på en ramme jeg hadde hengende på en hylle i sommer.

Etter å ha gått og sett på rammen uten glassen stund kom jeg på en ide….

image

Jeg hadde en eske etter et ikea barnebestikk jeg hadde pakket ut liggende. Selve esken var så fargerik og morsom, det kunne da hende jeg kom på noe kreativt med den!Å joda, jeg klipte ut bakgrunnen slik at snuppeline kunne få seg et søtt bildet på veggen på rommet sitt! Det enkle er jo ofte det beste,å det er så bra sagt.

image

Lenge leve kreativiteten og å ikke kaste syndromet 😉 Rammen ble skikkelig søt ikke sant?

2 kommentarer on “Kaste jeg?”

  1. Diaperdiva sier:

    Skikkelig fint ble det, så utrolig smart og kreativt!!! 😀 Og du.. jeg lider også av ikke kaste syndromet.. Det begynner å bli ganske så fullt i bodene kan jeg fortelle deg, for ikke snakke om skuffer og skap. Fæl lidelse det der.. ;P

    • Takker 🙂 Fullt i skap og boder her også,men oj som jeg skal ha garasjesalg til vår!! bort med alt skrot :-p skuffer og skap ja…uff…her prøver jeg virkelig å sette unna ting til vårrengjøringen altså :-p fæl lidelse ja,tar vare på alt i tilfellet man får bruk for det om 5 år lissom 😉


Legg igjen en kommentar

