Gjenbruk

Heisann og hoppsann å god fredagskveld i stua!

Jeg lurer litt på hva disse «sandkakeformene» i glass egentlig er for noe? Har du sett slike før?Er det noe så enkelt som sandkakeformer i glass? Eller hva har de blitt brukt til= Selv har jeg ikke sett maken…men jeg kom fort på hva jeg skulle bruke de til fordi altså. Ingen grunn til panikk! 😉 Skulle likt å hørt historien til disse…hvor har de vært før? Hos hvem? osv…
image

De er i hvert fall flotte og «måtte» bli med meg hjem.

De er fine til å ha til oppbevaring av øredobber, hårstrikk osv også. Bare man har fantasi 😉

Hva har du kommet til å bruke de til?

Ønsker mine kjære lesere en flott helg 🙂

Legg igjen en kommentar

