Knotter på nymalt sjenk!

Rett etter jeg fikk malt sjenken ble jeg ikke fornøyd, sjenken var tam og kjedelig…jeg hadde sett for meg andre knotter på den!
image

Dermed så måtte jeg bare finne akkurat de jeg ville ha…etter noen kvelder med søking på nett visste jeg hva jeg skulle ha. (altså såkalt ebaying)
image

Tam og kjedelig sjenk uten sjarm………..men…*trommevirvel*

Datta! Look at this…
image

Pretty little thing… 🙂

image

Slik ble den, så lite skal virkelig til! Sjenken var en bronsemedalje som ble til gull! Mye flottere og personlig. Skammelig lite jobb å få den så fin også…Fornøyd frøken her nå ja…nå mangler bare resten av spisestuen.

Alt blir, men jeg har lært at ting tar tid 🙂

4 kommentarer on “Knotter på nymalt sjenk!”

  1. Det ble virkelig bra! Så lite som skal til altså 🙂

  2. Så fin den ble! Det er ikke mye som skal til nei 🙂


Legg igjen en kommentar

