Før/etter soverom

Rett etter at vi flyttet «måtte» jeg og en venninne av meg finne frem malekosten.

Huset vi har flyttet inn i er fra året 1937, å det er ca 13 år siden det har blitt pusset opp. Min mor synes gult er kult,(altså her snakker vi 2 gule stuer, hele gangen å 2 soverom) mens jeg datteren synes ikke det samme! Så det blokir n litt jobb med å få huset slik vi vil ha det.

Vi har allerede fått pusset opp 2 av 4 soverom og 1/4 del av spisestuen.

Noen som er nysgjerrige på huset vi har flyttet inn i da?

Her er i hvert fall før/etter bilder av det ene soverommet.

Før:
image

image

Etter:
image

image

image

Jeg er så fornøyd! Ble akkurat slik jeg forestilte meg heldigvis.Har jo også innredet soverommet selvfølgelig, men det kan jeg vise senere hvis interesse? Jeg har virkelig et elsk/hat forhold til oppussing altså…flere som føler det samme? En ting er sikkert, at når man først får begynt er det jo ganske greit…men problemet er heller det å sette i gang!          

    Ha en flott helg dere der ute! Jeg håper å få ferdig prosjekt sjenk denne helga, men vi får se 😉

6 kommentarer on “Før/etter soverom”

  1. Taubanevegen sier:

    Så pent det ble! Delikat. Så flinke dere har vært som har pusset opp så mya allerede. Jeg vil veldig gjerne se det ferdig innredede rommet! 🙂

    God helg!

  2. Så fint! Ser ut som omtrent samme farge vi har malt vårt i 🙂

  3. ksk sier:

    utrolig hva noen strøk med maling gjør. skal du ikke snart vise fram litt av barndomshjemmet? alt trenger jo ikke å være fiks ferdig og «perfekt» 🙂

    • Ikke sant! Maling er tingen!Jeg skal vise bilder av barndomshjemmet når jeg har fått tatt bilder. 🙂 sant det du sier at alt ikke trenger å være fix ferdig og perfekt. Men du vet jo hvordan bloggverdenen har blitt 😉


Legg igjen en kommentar

