7 dager igjen

Aiai som tiden flyr! Nå er d bare 7 dager til jul.Akkurat en uke, føler du deg i mål? Jeg tror vi mennesker har for store og mange gjøremål i førjulstiden, den skal jo LISSOM være så koselig.(STRESSET JEG? NEIDA…) Jeg har enda ikke rukket alt…mangler noen julegaver, bake kakemenn,lage brente mandler, vaske hus, vaske klær, henge opp julenekene (ja for vi har flere) osv. Uansett om jeg rekker å komme meg over alle gjøremål så blir det faktisk jul! ♥
image

God jul, husk å slappe av og kose deg med familie og venner! Det er de som betyr noe oppi alt stress, kjas og mas ♥

8 kommentarer on “7 dager igjen”

  1. Diaperdiva sier:

    Ferdig er et fremmedord for meg i forbindelse med jula.. og i stedet for å tenke på alt jeg skulle ha gjort, så setter jeg meg ned å gjør langt mer betydningsfulle ting. Som å koble ut i bloggverdenen.. og å bli minnet på at det fins langt viktigere ting i livet! Og som å besøke fine mennesker som deg! 🙂 ❤

    • Godt å høre,her har jeg verken vaska eller hengt opp fuglebændet enda! det er herlig og koble ut i bloggverdenen da,jeg er litt dårlig til å ta meg tid til det faktisk! naw,takk for gode ord du kloke jente! Ønsker dere en god jul 🙂

  2. Taubanevegen sier:

    Denne julen blir veldig annerledes for dere, men jeg ønsker dere gode stunder og dager. Koselig med svibelen nedi Norgesglasset. Klem fra meg

  3. Hei! Håper dere har hatt en fin jul og en fin feiring av det nye året 🙂 her har vi tatt det veldig rolig, men fått kost oss masse med familie og fridager 😀

    • Heisann! Julen har vært helt ok og feiringen til det nye året var ny men veldig bra! Vi har også tatt det veldig rolig,mange tanker og ting som har skjedd. godt å høre at dere har kost dere med familie og fridager 🙂

  4. tonje sier:

    så sanjt så sanjt.. d e vanskeli å nyt førjulstia me alt såm må jøres 😉 Iværtfaillj dæm siste dagan!


Legg igjen en kommentar

