Hjemmesyssel med…?

Dagen startet med 16 blå, så da ville ikke bilen starte. Typisk da jeg hadde et ærend og planer om å ha snuppeline i barnehagen til frokost. Men valget var lett! Vi tok en avslapningsdag/kosedag etter 2 dagers bursdagsfeiring med gaver, kaker og besøk for snuppeline. Hun hadde vel godt av en hjemmedag med mor også 😉 (samme som at mor synes at det var godt med en kosedag)
image

Jeg bestemte meg for å ha en aktivitet med henne akkurat slik de har i barnehagen fra  klokken halv ti. Dagens aktivitet ble trolldeig, litt mer morsomt for mor enn for lille utolmodige snuppelina mi da men! Hun satt fornøyd med forkle og slo på trolldeigen. Prøvde å vise henne…men det ble kjedelig. Flaks at oppskriften på trolldeigen bare var en liten deigklump, perfekt for utolmodige barn!                                         Hva skjer nå a mamma? Skje oppi trolldeigen?
image

image

Stekte juletrepynten på 80 grader en times tid…de ble ikke helt tørre men… De blir vel tørre om noen dager 🙂 (hvis ikke havner de bare i søpla, det ble ikke akkurat noen kunstverk…) Jeje, jeg fikk i det minste prøvd å lage litt juletrepynt da! Planen var at jeg skulle prøve dette om noen år…men utolmodige meg måtte bare prøve nå 😉 hoho...jaja.slik kan det gå 😉

Legg igjen en kommentar

