Pause…

Jeg har en lengre pause borte fra bloggen pga store forandringer i livet, familien trenger meg.

Jeg leser deres blogger tidvis og håper jeg kommer meg tilbake til hektene etterhvert!

Ha en fin høst!

4 kommentarer on “Pause…”

  1. Taubanevegen sier:

    Håper alt snart blir bra igjen. Varme tanker til deg.

  2. Håper alt er bra! Varme tanker fra meg også 🙂
    Ps. Tusen takk for at du titter innom bloggen min enda du har din egen lille pause 🙂 ❤

    • Ting blir bra til slutt,er i full sving med salg av hus og flytting! Takker for gode varme tanker 🙂 Jeg må titte innom mine favorittblogger vet du,klarer ikke helt å holde meg unna bloggverdenen 😉 Håper alt er bra 🙂

  3. Tonje sier:

    Familie er viktigst ❤


Legg igjen en kommentar

