Tips til barnehagestart!

Siden snuppeline går på en liten barnehage så har barnehagetantene klart å skille hvem som eier hvilken smokk.

Men nå ved ferietider er snuppeline på en større barnehage med flere unger og nye barnehagetanter som ikke kjenner eller vet hvilke smokker de nye barna har.

Da måtte jeg finne på noe og fant en side der jeg bestilte 2 smokker med navnet til snuppeline fra navnesmokken.no sin side.

image

Friske farger og de dekker ikke hele ansiktet til snuppa som andre smokker har en tendens til.

image

Levering tok kun 2 dager fra danmark! Jeg ble mildt sagt overrasket over hvor raskt dette var i ferietider. Rimelig frakt og rimelige priser. (jeg er ikke sponset,anbefaler av fri vilje)

image

Kjøpte også med en handy smokkeboks slik at man alltid har en ren smokk for hånden 🙂 Bruker du navnesmokk til barnet ditt i barnehagen?

Snuppeline bruker smokk kun når hun sover og i bilen heldigvis,jeg ønsker ikke å ha et smokkebarn da det kan gå utåver språkutvikling osv! Bruker barnet ditt mye smokk?

4 kommentarer on “Tips til barnehagestart!”

  1. Så fint navn snuppeline har! Det likte jeg veldig godt 🙂

    Amalie er så sær på suttene sine, hun skal kun ha den typen hun har hatt fra hun var baby, så tør ikke prøve å kjøpe noe annet 😉 Hehe, jeg klistrer navnelapper på dem i stedet for 😉

  2. Jeg skal også bestille navnesmokker til barnehagestarten, men jeg skal bestille fra sunnesmokker.no tror jeg. Var så fornøyd med dem da vi fikk teste de. Veldig kjekt med egen boks da 🙂


Legg igjen en kommentar

