Sunday is funday!

Etter en koslig helg med jobbing sitter jeg nå i sofaen med tente lys og slapper av. Føttene er på bordet og jeg nyter stillheten.

image

I kveld har jeg store planer om å bake! Det må enten bli foccachiabrød eller grove pitabrød.mmm farlig godt begge deler! Men tror det blir grove pitabrød siden jeg føler for å være sunn i det siste. (Har begynt å trene igjen etter et lengre opphold pga skade)

image

Helst har jeg skulle tatt en dupp..jeg er trøtt.Det er farlig å slappe av, da kommer latheten frem og kroppen kjenner at den må hvile…zzz….

5 kommentarer on “Sunday is funday!”

  1. Taubanevegen sier:

    Her slappes det også av, ute på verandaen. 🙂 Både hjemmebakt pitabrød og foccacia hørtes veldig godt ut. Nyt kvelden videre. 🙂

    • Herlig! her er det kun 15 grader og overskyet ute,så da slapper jeg heller av foran tv’n :-p

      Foccacia har jeg lagd 3 ganger før,så nå prøver jeg til med pitabrød! Spennende om jeg får det til 🙂

      Takk,nyt kvelden du også 🙂

  2. Krusmynte sier:

    Høres godt ut begge deler:). Bakt i dag jeg også, horn med ost og skinke til strandturen i morgen:). Kan du ikke legge ut oppskrift på pitabrødene du lager? Det har jeg aldri prøvd å lage før:)

    • Har lagd foccacia 3 ganger før,så da prøver jeg til med pitabrød 😉 Oj,hvilken oppskrift lager du da? grove horn eller? Jeg kan legge ut oppskriften i morgen hvis de blir vellykket og gode da selfølgelig 😉 Har prøvd å lage pitabrød for mange år siden på skolekjøkkenet,enkelt og veldig godt 🙂

  3. Her ble det en skikkelig tidlig kveld i dag, vi er helt gåene! 🙂 nå er senga inntatt, og så var det bare å få lagt fra seg den telefonen… 😉

    Ha en fin kveld!


Legg igjen en kommentar

