I see stars…

Da kvelden kom i går tente jeg telys i den nye stjernelykta mi.

Halv pris på Kid interiør liker man! Denne lykta måtte jeg bare ha.

image

Her i trøndelag kjennes det ut som om høsten er her, så mannen og jeg drakk te og tente lys da vi kom hjem i går kveld.

image

image

Hvor ble det av sommeren?

Jeg prøvde virkelig å nyte kvelden i en kortbukse og t-shirt i går…

Brrr…det ble en kald fornøyelse!

Vi får håpe sommeren kommer tilbake snart!

Imens må man prøve å nyte «høsten» med tente lys, pledd og te! Man skulle så gjerne ha vært i varmere strøk…hva om vi ikke får sommer i år heller???

4 kommentarer on “I see stars…”

  1. Krusmynte sier:

    Så fin lykt. Koselig med lys på møke kvelder. Får håpe dere får litt finvær snart dere også:).

  2. Taubanevegen sier:

    Søt lykt. Kankje jeg også skulle tatt en tur på Kid!? Vi har vært heldige og hatt så mye deilig sommervær i det siste . Håper dere også snart får go`vær…

    Kontorplassen din så koselig ut. Kjempegodt når man finner gode møbleringsmuligheter. 🙂

    • Ikke sant? 50% på alle telysestaker og lykter,da må man bare finne noe 😉 Go været lar vente på seg…vi venter og venter :-p

      ja,jeg ble kjempe fornøyd med kontorplassen. Gode møbleringsmuligheter er mange,man må bare finne den 😉


Legg igjen en kommentar

