Min nye…

Når man først flytter inn en plass, å får plassert alt og tror man har fått det så fint og flott…

SÅ plutselig etter snart å bo her i huset i 2 år får noen i familien øynene opp for å flytte om for å få bedre plass. Det er da man føler man har fått et nytt hjem!

Det var det som skjedde hos meg, jeg diskuterte omflytting med mine svigermor og svigerinne tidligere i ferien. Vi fant noen virkelig flotte løsninger, å dette måtte da jeg og mannen gjennomføre her om dagen. WOW, for en forandringen! Vi har fått 2 nye stuer bare ved å flytte litt om på den alt for store spisestuen vår! Løsningen ble en stor og åpen stue i forhold til det var før…nå kan snuppeline løpe tulling rundt her! Før var det litt mindre gulvplass…men nå er det nesten for mye 😉

Så nå  har jeg endelig fått kontorhjørnet mitt! På stuen faktisk, etter mye om og men da jeg egentlig ville ha det på soverommet (noe som ikke er gunstig ved tanke på feng shui osv da…jeg hadde ikke klart å ligge i senga og tenkt på alt det fornuftige jeg kunne gjort på kontoret…)

Image

 

Jeg er så fornøyd! Nå mangler det bare og få gjort noe med vinduskarmene som roper etter maling…framskapet også da selvfølgelig.

Men det kan gjerne vente litt akkurat nå kjenner jeg, har så mye jeg må få fullført denne sommeren! Altså jeg må ikke, jeg bare vil 😉 Synd sommeren er så kort…

Image

Jeg synes det er flott og ha en egen plass der jeg kan betale regninger, blogge og sitte og nyte og være litt «for meg selv» på kvelden. Så her tror jeg faktisk at jeg kan bli sittende noen kvelder…

Nå kan mannen bare få sitte der oppe i 2.etasje i det mindre koslige kontoret/rommet sitt(i furu!!), jeg koser meg her nede!

Et lite hjertesukk på slutten her…

Nyt livet folkens,det er alt for kort…man vet aldri når noe skjer!

(en liten ettertanke til de flotte menneskene som har mistet livet i bilulykker den siste tiden) Bekjente og positive mennesker…Trist.

Hvil i fred Peder og Ann Marit.

2 kommentarer on “Min nye…”

  1. Nydelig bilde det over arbeidplassen 🙂 er det kjøpt? eller selvlaget kanskje? 🙂


Legg igjen en kommentar

