Prosjekt framskap

Prosjekt framskap

Et av mine store prosjekter er et helt maken framskap som det på bildet her…Pent ja? Dette er da nymalt…Jeg er så «heldig» at mitt framskap er i furu! Men jeg vil ha det hvitt…Hvitt blir jo så flott! Nå ruver framskapet stort der det står og pryder.Er det sant at furu tar mer plass enn andre farger? At man føler at rom er mindre osv i furu? Det tror jeg i hvert fall.

Jeg liker virkelig ikke furu. Hvem oppfant furu? Å hvem liker furu? Finnes det fortsatt noen?

Latskapen lenge leve tenker jeg når jeg ser furumøbler,furuvegger osv…fint for meg at jeg har en oppgang og to soverom + en sjenk og dette store framskapet i furu da. SÅNN, da er vi sikre på at jeg har prosjekter for resten av livet 😉

Jeg har jo også lakkerte vinduskarmer i furu? Sånn bare for sikkerhetsskyld.

Jeg håper på å få noe gjort i sommer i hvert fall. Så får dere bare vente spent å se om det blir i år eller neste år da…

Grugleder meg til å begynne på det…jeg ønsker jo så gjerne at det skal skje fort som bare det! Det skulle jo helst ha skjedd i dag…Jeg har så mye jeg skulle ha gjort!

Men ting tar tid med en liten snuppeline på snart 2 år og en mann som ikke er like stresset og handy som frøken altskalgjøresidag! 😉

BTW: Mannen skal snart få henge opp den nye lysekrona mi…åååjepp. Det MÅ han,for nå har den snart vært i esken sin i 6 mndr!! (men med grunn da,manne er faktisk syk)

Mannenaltskalskjesenere er flink når jeg først får smekket stumpen hans og han endelig gjør ting. Men alt tar sånn tid,alt skal skje senere og ikke i dag! DER er jeg frøkenaltskalskjeidag og mannenaltskalskjesenere forskjellige 😉

Men jeg tror virkelig skapet mitt blir fint til slutt! Det er jo virkelig flott i hvitt mitt arvede framskap…bare så synd at mitt er i furu og at det ligger mange timers jobb fremom oss. MEN vi skal nok klare dette også vi 😉 TING TAR TID, det må jeg nok bare venne på meg!

6 kommentarer on “Prosjekt framskap”

  1. Taubanevegen sier:

    Lykke til med malingsjobbene! 😉 Håper vi får se før- og etterbilder. Vi har et fælt lakkert furuskap her i huset. Foreløpig har vi det bare som oppbevaringsskap til vi finner noe vi virkelig liker.

  2. Takk,joda det skal jeg nok få lagt ut den gang jeg orker å ta skapet. Uff lakkert eller ei,furu er ut :p

  3. Marianne sier:

    Furu e hæsli!

  4. Pappa har masse furu, som heldigvis begynner å hvit, litt etter litt 🙂 Har fått min dose da jeg bodde der, furu er ikke noe fint, rett og slett 🙂

    Lykke til med skapet! 🙂

    • Oj,heldig at den blir hvit og ikke gul! skjønner at du har fått din dose ja 🙂

      takker,håper jeg får gitt bort prosjektet egentlig :-p Nå har det gått litt opp for meg hvor stort det framskapet egentlig er :-p


Legg igjen en kommentar

