Fredag i huset!

Føttene er lagt opp og lysene er tent.

Snuppeline og jeg har vært på eventyr i dag…jeg fikk ideen om et staudebed i hagen for å friske opp litt og få litt farger  i hagen.

Dette måtte selvfølgelig bli fikset asap i kveld! Så plantet jeg og mannen plommetreet til snuppeline samtidig. Så hagen bli sakte men sikkert! Usikker på den berømte hekken enda… 😦  Hvilken hekk har du? Vi vurderer fortsatt granhekk,siden dette blir billigst. Men det blir jo ikke så pent da?

image

Se så flott det ble! Håper bare de overlever å kommer igjen neste sommer også.*bunk*

Får vel kjøpe flere enten i år eller neste år 😉

image

Nå sitter jeg alene på stua og nyter musikk fra radioen for kvelden..

image

Mannen sitter på kontoret og leker seg mens snuppeline sover søtt på prinsesserommet sitt.

image

Det har vært en flott fredag så jeg kommer nok også til å sovne godt til kvelden 😉

Ønsker deg en god helg!

2 kommentarer on “Fredag i huset!”

  1. Så koselige bilder! 🙂

    Jeg kjenner meg veldig igjen i det at ting må skje med en gang, når man får en god idé 😉


Legg igjen en kommentar

