Stemningsbilder

I forrige uke hadde jeg syforening med 3 av snuppene mine.

Jeg serverte en deilig pastasalat og foccacia brød .

Ved siden av fikk de aioli dressing med søt chillisaus på toppen ved siden av.

Til  drikke fikk de flädersaft toppet med naturell farris med fryste bringebær.

At jeg ikke tok bilder!

image

Det var virkelig nydelig mat…og det ble en koselig kveld med markblomster plukket på egen eiendom.

image

Selfølgelig glemte jeg å ta bilder av  maten og friske drikken…men neste gang! Jeg tok noen bilder ellers i hjemmet før de kom i det minste da 😉

image

image

Litt godis er lov på en slik kveld 😉

image

Det var en koslig sommerkveld som må gjentas snart 🙂

Bildene ble litt fuktige å se til, det var en varm kveld helt til solen gikk ned.

Ha en flott dag folkens!

2 kommentarer on “Stemningsbilder”

  1. Taubanevegen sier:

    Det er så koselig med venninnetreff, og maten du serverte hørtes nydelig ut 🙂


Legg igjen en kommentar

