Inn i stua kom…

Ting tar tid her i hjemmet, så nå har endelig  tripptrapp stolen funnet sin plass ved spisestuen.

(eller jeg orket endelig å snu rundt på platene som var feil vei og bært den inn fra garasje og inn i hus.kremt!)

PS Ikke se på de stygge trehvite vinduskarmene,vi skal få malt de i sommer…(eller jeg og forhåpentligvis en venninne håper jeg)

image

Noen som vet hvordan jeg kan få den skrukkete voksduken fra KID til å bli uten rynker igjen? Går det an å stryke den over hvis jeg legger en duk over?

Det var en veldig så stolt snuppeline som la merke til at stolen var kommet inn i hus også,så stolt hun var og bare smilte pekte og sa: Øh øh øh!! Herrlig liten jente vi har altså,hun er til å spise opp!

image

Stolen er så sommerlig og lyser opp hele rommet med den flotteste fargen sin.

Har dere tripptrapp stol til deres barn? Eller hvilken stol har dere?

Tripp trapp stolen er jo genial og kan justeres etter alderen på barnet.

Håper dere har en flott helg, jeg har jobbhelg og skal nyte litt av søndagen etter jobb i morgen. Da skal jeg være me pappa for å velge ut et plommetre til snuppeline. Man må ut på nye eventyr hver dag vet dere folkens… 😉 Utenom det tror jeg det blir avslapning med litt solarium og kanskje litt rosevin til kvelds,hvem vet!

Tiden vil vise…men lov meg at dere nyter helgen da!

6 kommentarer on “Inn i stua kom…”

  1. Taubanevegen sier:

    For en skjønn farge farge på tripp- trapp- stolen! Skikkelig FIN jentestol! 🙂 Godt jobba! 🙂 Vi har også tripp- trapp- stoler til de små. De er helt supre se stolene og så har man dem lenge.

    Angående staudene jeg viste på bloggen… Fredløs er en VELDIG villig staude! 😉 Den får gule blomster. Hvis du ville hatt + bodd i nærheten, kunne du fått avleggere! 😉

    God søndag!

    • Takker,er veldig stolt av den stolen ja 🙂 hvilken farge har dere til tripptrapp stolene da? Fredløs? hm,hørtes ut som en koselig staude 😉 hvor bor du da?? 🙂 ha en god søndag du også 🙂 nyt kvelden!

  2. Krusmynte sier:

    Så fin og fresh den ble:).


Legg igjen en kommentar

