Lilla tripptrapp stol

Stolen jeg kjøpte for kr 100 ble som ny!Håper virkelig snuppeline blir fornøyd nå 🙂

image

Herlig ja? Nå mangler jeg bare å få sydd en slik stoppetråd i midten av stolen (sikkerhetsstopper eller hva man skal kalle det) Får se om jeg tar meg tid i kveld! 🙂 men først må jeg få slappet litt av før jeg kaster meg over til å lage foccacia deigen klar til i morgen.namnam…får storfint besøk av 2 søtinger i morgen skjønner dere 🙂

10 kommentarer on “Lilla tripptrapp stol”

  1. Taubanevegen sier:

    Så fin lillafargen ser ut! 🙂

    Ha en fin dag! 🙂

  2. Marianne sier:

    Lite tips: platene skal være andre veien! 😉

  3. Kjempefin! 🙂
    Skal selv male Aaron sin stol svart med hvite stjerner på tror jeg 🙂


Legg igjen en kommentar

