Oppussing Tripptrapp stol!

Etter 2 spraylag med grunning og i hvert fall 4 lag med fargen Lilac vil jeg si at stolen er ferdig sprayet!

image

Sånn egentlig hadde det sikkert holdt med 1 lag med både grunning og fargespray.(sa de på butikken ja…)Men her er jenta som ikke ble fornøyd etter lag på lag med spray! (SIKKERT FORDI jeg ikke tok meg god tid ved første lag!)

image

Her skulle det altså ikke vises at den var blitt sprayet, eller hvilken farge stolen hadde fra før.

image

Nå mangler jeg kun å skru den sammen igjen, å til dere som sier at dette var mer jobb enn dere trodde så må jeg si hæ?!? Dette var et enkelt lite prosjekt, gjort på en dag. Vask, puss, grunning og fargespray. Jeg synes jobben ble lett som en lek med den fantastiske Carat sprayen. Denne blir definitivt brukt igjen! Tror jeg ble litt forelsket i denne jeg…finnes i mange flotte farger gjør den også! Herlig nå som det går mot sommer!

image

Hva synes du om fargen? Dette er ikke det ferdige prosjektet, for jeg tok vel 1-2 strøk til etter denne 😉

I morgen kveld er planen at stolen skal skrues sammen igjen og jeg skal lage min aller første foccacia i langpanne!Spennende eller hva??

3 kommentarer on “Oppussing Tripptrapp stol!”

  1. Vigdis sier:

    Wow! Så stilig med en lilla tripp trapp stol! Fantastisk 🙂


Legg igjen en kommentar

