Something new…

Endelig fant jeg speilet jeg har lett etter i over lengre tid. Det stygge ikea bildet alle har i sitt hjem er borte! (Jippi)

Butikken jeg var på hadde ikke igjen størrelsen på speilet jeg ville ha.De hadde kun igjen den minste strl, synd men veldig typisk!Så jeg kjøpte det minste for å ha på stua i mens…når de endelig får inn speilet i medium skal jeg ha det. 😉 Så får jeg finne en annen plass til det flotte lille speilet her når den tid kommer…tror ikke det skal bli noe problem for å si det slik!

image

Flott speil eller hva? Herlige detaljer og et blikkfang i stua! 🙂

image

Hva har du oppom din sofa i stua?

Aller helst hadde jeg ønsket meg et gammelt vindu med speil i!

Legg igjen en kommentar

